Wednesday, April 6, 2011

salah ke aku

Bila di tanya jawapannye tak ada ape-ape....tapi menjadi 1 persoalan kenapa dia moody...adakah aku buat salah dengannya...bila dah mintak maaf katanya aku tidak salah apa-apa...pintanya untuk datang rumahnya untuk tukar telefon...aku pergi deminya...semasa ulang tahun yang ke setahun 10 bulan...dia macam nk tak nak j...aku menjadi sangat serbasalah...besoknya dia tukar status kt FB yang dia dah single...aku jadi tak keruan...KENAPA....KENAPA dan KENAPA........?????apa yang aku dah buat....bila aku tanya jawapannye sudah la...semuanya sama je....aku ajak bincang nak marah-marah...abang dia tnya aku...aku jawap la kenapa...aku tnya kawan rumahnya nak tau perkembangan dia je...tak nak pun balas...so aku call la rakan kelas dia yang mungkin dia rapat...menjadi salah padanya kerana libatkan orang lain...aku cuma nak tau KENAPA...dah tak nak jawab...aku tanya la kawan dia...sekarang dia tak nak aku cari dia lagi...tapi KENAPA...apa yang aku dah buat...apa salah aku...

No comments:

Post a Comment