Friday, April 15, 2011

pedihnya hati

salam sayang kepada semua pembaca...
sihat ke semua...saya harap semua sihat je...

ari nie saya nak cerita pasal saya lagi...
sebelum nie dia cakap saya nie cukup baik buat dia...
saya pandai jaga  hati dia...
tapi kini dia cuba hilangkan diri dari saya tanpa sebab...
katanya tak payah nak cari dia lagi...
kenapa??/x dew lagi sebab tak kan dapat jawapan dari dia..
dah seminggu lebih perkara nie berlalu...
tapi kini..saya dah dapat lagi perkembangan pasal dia...
sakitnya hati bila dia tipu saya...
kata nak tutup FB sebab x nk lagi...
bile saya selidik...haa..dapat FB dia cuma tukar password j...
tu tak kisah laa...dia salahkan saya sebab libatkan orang...
libatkan orang sebab nak tau perkembangan dia...dah dia tak nak cakap...
tapi dia kat FB tu libat kan orang lain tak jadi salah pulak...pedihnya hati bila dia wat saya macam nie...
apa dosa saya kat dia...sebelum nie elok j layan dia...
tapi nie balasan dia kat saya...

No comments:

Post a Comment