Wednesday, March 30, 2011

ape kena dengan ko nie

ajak datang wat keje ko balik....pastu nak marah aku kenapa tak bagi tau ada kelas...
salah besar sangat ke kalau aku tak bagi tau...tak salah kan kalau ko boleh wat kat aku and aku balas kat ko...ko biar aku wat keje sowang2 tak kesah pun...
dulu ko dah wat macam nie...sekarang ko nak wat lagi...pastu nak tarik muke dengan aku asal...apa salah aku pun aku tak tau...ko ingat aku mati tak dew ko dalam hidup aku...aku tau yang ko kat sini dah wat banyak program...pengalaman ko lagi luas dari aku...tapi ko ingat la...bagus2 manusia pun tak de yang meninggi diri macam ko...tak nak kawan dengan aku pun aku tak kesah la...tapi jangan nak menyusahkan orang...

5 comments:

  1. salam...
    kalau boleh tegur manusia ni dulu, kalau tak jalan jugak tegur cara tegas..kalau masih sama jugak, hindari manusia ini supaya takde masalah untuk masa mendatang..huhu

    ReplyDelete
  2. idea yang bernas...insyaallah akan di pertimbangkan...

    ReplyDelete
  3. ermnn...
    relax la ...
    hari mash muda....

    ReplyDelete